BlogHeart

LIKE

Friday, June 7, 2013

Pulau Langkawi

Assalamualaikum . Hm this night i want to story about My Holiday in Langkawi . Haha takdalah best mana pun . Sebab adik beradik ada yang takda . Hm selalu camtu lah . Busy manjang . Kkk entah bila lah nak Spent time sesama kan . Sangat susah . Huh >.< Yang ada masa tu Akak , Ibu , Abah , Along N Me :') Its okey lah Hope One Day kami dapat berkumpul sesama :'D Kitaorg gerak 29 tengah hari lepas Abah amik aku dekat Teluk Intan :'( Singah makan sat dekat situ then singgah Menara Condong . Ya Allah terkejut aku melihatnya . Tinggi pulak tu . Hm serius gayaattt kot . Ibu xnaik pun sebab mengah lepas makan. Huhu so aku , abah n along jelah naik . Haha itupun satu tingkt je . Xlarat gua nak naik tingi-II tu . Habis lemak pecah-II nty -____- Otw otw otw sampai kedai tempat akak . Check In hotel Wangsa Inn . Amik akak dekat umah sewa dia terus Dinner Night . Hehe ada abg handsome woo kat situ . Aku perhati jee . Then abah pulak terserempak dengan kawan dia . Aiyaaa merantau jauh smpi sana jumpa kan ? Haha . Abah tak senonoh kat situ . K rahsia kami je yang tahu . Hahahahahaha~ Amik beg dalam kete naik atas Cop katil , Iron baju untuk esok , Mandi , Tengok Tv sat , On FB n Tweet Theeeennnnnn Zzzzzzzz~


Hari esoknyaa , Pagi-II dah bangun mandi dengan air yang sejuknya tambah lagi sejuk dengan Air-Cond . Hmm , along ah yang paling lewat bangun n susah nak bangun . Huh sebab dia tidur lewat . Amik je akak kat rumah sewa then terus g Feri beli tiket untuk ke Langkawi . Hihi dah siap tu pack nak mandi sana . Hhoorraaayyyy~ Aku ingatkan naik Feri kejap je nak smpi sana . Tup-II dah 2jam naik situ xsampai-II lagi . Pergh punya ngantuk Allah je tahu -_- dah lah xbest tambah lagi pening nak muntah kat situ . Tahan je kay . Masa aku naik Feri g Pangkor xdelah lama cmtu n nak muntah . Hm xnak aku ingat balik wey . Dah samapi situ nak pukul 12 . Abah lah ni xplan awal-II . Aish xleh nak salahkan sesiapa lah kan . Aku pun xtahu pulak xtdo sna . Last-II abah kata tiket last feri pukul 7 . Hhhaaaappaaakkk dia sekejap je dok situ . Nak jalan camna . Tempat pun xde arah tuju . Ishhh~

Ok then aku lah yang kena Slowtalk dengan abah soh tidur semalam kat sini kan . Haha . Dengan beraninya panggil abah then cakap . Ok abah kata . Sebaik tak beli tiket dulu tau -____- Abah g cari kereta sewa n tempa tidur . Bila dah dapat tu amik lah kete . Haha aku tergelak ngan akak aku . Whatt ? This car ? Hahahaha . Lols . Pening kepala aku naik kete tu . Then dia boleh beli tiket naik Cable Car kat situ . So , along cakap ngan abah soh beli . Abah sorang je tak ikut . Haha pelik gila abah takut nak naik tu . Sioott jee . Umur macam tu pun takut ke ? Aiyoo , ibu pun sebesalah nak naik tak . Ibu pun kata ibu ikut sekali . Hehe . Dah beli tiket naik kete





















No comments:

Post a Comment